måndag 23 juni 2014

Stugan :)

Har varit i stugan sen i lördags efter jag slutade jobba :) det känns sjukt najjs. Enda nackdelen är att pumpen har gått sönder så vi har inte rinnande vatten längre. Försökte fixa den igår och blev duschad när jag öppnade ena bulten för att pysa ut luft. Pappa hade glömt att varna mig för högt vattentryck så jag blev grymt chockad då det for värsta störtfloden i mitt ansikte, så pass att jag tappade bulten och det fortsatte spruta som en tok i typ en halvminut. Som tur är så slipper vi springa ner till älven och hämta vattenhinder för att kunna spola i toan för grannen har en kran ute på gräset där vi går nalla vatten tills pumpen funkat igen :) vi var ut med kanoten igår och jag fotade lite. Trodde aldrig att Elin skulle våga sig ner i kanoten men det gick till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar