onsdag 18 juni 2014

Nytt nytt nytt

Har mina nya stolar nu :) känns awesome. Men sate bad besvärligt det var var först på baksidan och hämtade ut 4 stolar av 6 for till ett annat lager för att hämta den sista lådan men fick en låda med barstolar. Lämnade tillbaka den lådan och fick en påse med skruv och fick fara tillbaka till första stället och fick den sista lådan med stolar för matbord för ena stolen hade tydligen borta nån skruv. Men nu är alla ihopsatta och står snyggt och prydligt i köket. Även om det blev två stolar mer än tidigare så känns det så öppet och luftigt nu, vit färg kan verkligen göra under i små utrymmen. :) måste bara få mig till Haparanda så jag kan byta ut bordet också till ett vitt Ingatorp.
Köpte även en hallbänk idag från Åhléns, fick födelsedagspengar av mamma lite i förskott den är sååååå snygg. Längtar tills vi ska börja renovera i hallen för jag jag mycket planer.
Nu sitter jag och slappar med Elin och ser på första säsongen av Orange is the new black.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar