söndag 22 juni 2014

Lördag

Idag har jag jobbat hela långa dagen höll jag på att säga,  från klockan 11 till 20 så 9 timmar med storhelgs ob :D aaawh yeah det kommer sitta fint när lönen kommer. Nästa vecka så kilar jag ju in på sommarschemat och sen så får jag ju jobba ganska så ordentligt. Men jag är ledig nästa helg iaf när jag fyller år och då är det ju stadsfesten också så man kommer nog att hitta på nåt skojjsigt :) just nu så bannar jag mig själv för att jag inte gick på toan för ett tag sen, är så kissnödig men nu har tydligen pumpen i stugan gått sönder så vi har inget rinnande vatten. Hoppas jag kan hålla mig tills dess och slipper gå till utedasset där det kryllar med spindlar och annat läskigt. Man kanske borde lägga sig och sova och hålla både blåsan och tummarna att pappa har fixat felet när jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar