onsdag 11 juni 2014

Jävlar anamma

Idag har det varit fullt upp, vaknade av att det tokplingade på ytterdörren och in kommer Elin som hade bestämt att vi skulle luncha tillsammans. Så det blev thailunch och secondhand-shopping. Efter det så köpte vi glass för jag höll totalt på att smälta bort i värmen och så drog vi till stena för att hälsa på Sandra en tväris, då blev det inbokat att fara till friskis och gymma lite och fara till hamptjärn efter och svalka sig lite i plaskpölen.
Men först så for vi och plockade upp Nicke för att puttra till stackgrönnan och äta en räkmacka till middag :) Där var det två jävla sadistungar med metspön, som lyckligtvis trasslade ihop linorna på spöna för mörten ena fick upp stampade (!!!!!) dom ihjäl. Det är rent vidrigt när barn inte kan visa respekt för levande varelser.
På friskis höll jag på att svettas bort när jag pinnade på cykeln, har dessutom nyfärgat håret rött så när jag torkade mitt ansikte och nacken var papperet alldeles rosa/rödfläckigt xD men det var sååå skönt att få göra sig av med lite energi och känna sig duktig(och äckligt svettig). I hampan var det sjukt kallt i vattnet så det var bara fossingarna som fick sig ett dopp från bryggan, då fick man sig en pedikyr av alla paddyngel :)
Nu ska jag kika lite på netflix sen droppa i säng så man får lite mer sömn än 3 timmar den här natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar