måndag 16 juni 2014

Äntligen

...så fick vi tummen ur och påbörjade städning i lägenheten. Nu är det inte lika mycket att göra så det känns lite lugnare i själen. Det är inte så att jag är pedant, då är jag mer åt andra hållet riktigt stökig av mig och dumpar grejer till höger och vänster men jag hatar när det ser stökigt ut. Jag vill ju verkligen ha det fint och städat runt om mig men jag har inge energin till det.
Det är andra dagen med migrän idag, det suger riktigt hårt. Men vi hann fara iväg och fiska med mamma och Leif i kågeälven innan jag fick skallebank. Nicke fick 4 riktigt fina matabborrar, en vägde 7,8hg. Det var dumt att jag inte tog kort på den för nu är den i skelleftehamn hos mamma.
Alla blommor i buketten jag fick av Nicke har slagit ut nu :) tycker dom är så fina så dom nästan ser fake ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar