fredag 14 september 2012

Varför?

Hej jag är olycksfågeln #1. I tisdags så började ju jag promenera elljusspåret på 3,2km varje dag. Första dagen trampar jag snett i en nedförsbacke och gör illa vänster fotled, höger vad och vänster sida av höften. Bet ihop och fortsatte gå min runda dagen efter och samma dagen därpå med mensvärk. Var som stolt att jag hade fortsatt med mina promenader trots att det blev extra jobbigt med all smärta hit och dit och var väldigt glad över att smärtan i höften börjat ge sig så jag kan gå normalt...inatt blev jag klöst av en katt.. UNDER foten. Och mensvärken är såklart värre än någonsin. Blä känner mig väldigt negativ idag men nu har jag fått ventilera så nu ska jag bara skaka av mig allt negativt, tejpa såret under foten och följa Elin ner på stan en tväris innan jag börjar städa. Sen måste jag gå igenom mina papper igen från Sorsele.

En köpare ska komma ikväll också så då får man in lite extra pengar och det är ju inte fel precis :) kanske borde springa ner på Ica och köpa sköljmedel men det får nog vara tills imorgon. Ska försöka spara foten så mycket det bara går tills ikväll då det är dags för 3,2an igen :)


2 kommentarer: