onsdag 19 september 2012

Runkeeper

Idag har jag laddat hem Runkeeper-appen :D Måste nästan fara ut och testa den ikväll. Jag har redan satt ett mål att om 8 dagar ska jag ha gått 2.5mil men jag vet inte om jag kommer fixa det eftersom jag ska fara bort i någon dag så det kommer väll vara att jag får panik gå runt spåret flera varv eller nåt. Jag måste skaffa internet till telefonen också. Nu kostar det max 9 kr per dag men det är ju inte så jäkla länge tills jag ska fara bort och då kommer det kosta multum om jag måste surfa på mobilen utan att ha någon mobilsurf :0 Och så måste jag ju använda mig av internet om Runkeeper ska ge nånting. Nä det blir nog att fara in till Telia en sväng imorgon om jag hinner innan jag och Elin pilar iväg till Umeå för att hjälpa mamma med att städa ur huset. Måste ringa och prata lite med henne ikväll om hur det blir.

Expert har ju tydligen gått i konkurs nu :0 Så då kommer vi väll bara ha Elgiganten kvar här då :0 surt. riktigt surt. Nu ska jag typ lägga mig och mysa ner mig med gubben som fortfarande sover, han är ju ÄNTLIGEN ledig :) Så ikväll kanske man kan hitta på nåt skojjsigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar