söndag 16 september 2012

Skumma drömmar

Inatt har jag drömt jobbiga och skumma drömmar :0 allt hade att göra med att jag sålde saker på facebook och att det blev tjaffs om tidsstämpeln på buden och då gjorde jag så att jag tog kommentaren som var överst precis som jag gjorde irl, sen så fick jag ett mail av facebook att jag hade agerat helt fel och att jag skulle boka ett möte med min advokat. När jag var på mötet så hade facebook räknat ut att det andra inlägget var en hundradels sekund före det andra och att eftersom jag hade sålt varan till den andra personen skulle jag böta 3000 kr för sveda och värk till hon som blev utan även om hon skrev först. Det slutade iaf med att hon stog utanför min dörr och försökte bryta sig in typ "the shining-style" i lägenheten. Jag var sjukt rädd och sen så ringde det på Nickes mobil så jag vaknade :) Saved by the bell, eller Elin kanske man borde säga :) Jag har fortfarande lite saker kvar att sälja men nu vet jag inte om jag är så sugen längre ;) avskräckt av en dröm alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar