fredag 21 september 2012

Umetown

Japp nu är man i Umetown och städar :) ser riktigt tomt ut i lillhuset så det är som bara slutspurten kvar. Igår var jag och Elin och hälsade på Magda och Mia i deras lägenhet. Tyckte vi var väldigt duktiga som hittade dit, nog för att det inte var krångligt men :P Skulle velat fara in på lagerhaus innan vi far hem men det kommer nog inte bli av. Fanns två affischer jag skulle vilja sätta i någon fin ram och ha inne i sovrummet. Åååh vill bara få till det där inne men med min och nickes segobert-takt kommer vi väll hinna flytta innan det händer.

Känner mig trött som en slappdase, ändå vill jag ut och gå när jag kommer hem ikväll. Det är så skönt att strosa runt i skogen och luften är så frrrrresshhhh. Och så känner man sig mycket piggare när man har varit ute och motionerat. Och så har jag ju många kilometer kvar på mitt mål som jag satt upp på runkeeper. Tror nog att det blir en liten sväng ikväll man är ju ändå svettig och äcklig så man borde ju passa på och ta en långdusch efter....mmmmmh.


1 kommentar:

  1. Varför får du så fina bilder men inte jag? Kan det bero på fantasi och ålder?

    SvaraRadera