onsdag 12 september 2012

nope

Fortfarande inte så värst aktiv xD haha hej och hå. Skämmes på mig osv. :P Har varit ute och promenixat elljusspåret här på moröhöjden. Ska ju till dietisten om nån vecka så det är väll dags att ta i med hårdhandskarna och ut och promma minst en gång om dagen. Ska dra med mig Nicke också för nu ska vi ju bli fit for fight. Snart bär det av till Sorsele, känns jäkligt nervöst men samtidigt väldigt kul :) Måste typ redan nu skriva en lista och fixa sånt jag behöver ha med mig så jag slipper ha panik sista veckan men känner jag mig själv så kommer jag ha det ändå. Även om väskan är färdigpackad imorgon. Prio 1 på listan är ändå ett par skor jag kan träna i inomhus, tror att jag bara ska skaffa ett par vita tygskor från skopunkten. Så jäkla mycket pengar har jag inte att röra mig med så jag kan fara till stadium och inskaffa ett par ordentliga. Det kan ju ändå inte vara så hård gympa ändå kan man ju tycka så man behöver dom dyraste från stadium :P Ska ta och lägga mig nu så jag kan stiga upp hyffsat tidigt imorgon och gå en sväng innan frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar