torsdag 19 juli 2012

Seger!

Fick nämligen i mig mitt första mål med fast föda idag :D Nog för att jag tuggade i en evighet innan jag vågade svälja så maten var ju inte så fast när den väl gick ner men lätt bättre än yoghurt iaf. Kolsyrad dricka känns dock som att jag dricker frätande syra. Har fått sova länge idag ! Ingen aning om hur länge eftersom jag är upp lite nu och då men jag känner mig så utvilad att det måste vara olagligt. Har donat på här hemma och städat i köket när jag ändå hade energi. Imorgon blir det nog ännu en städdag :)

Såg Treasure Island ikväll, jag tyckte den var skitbra men Nicke tyckte bara att den var okej. Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få se Elijah Wood som en pirat, skrattade som en dåre för det kändes så fel.
Seriöst, titta på han! Det är lättare att föreställa sig han sälja majblommor än röjja på dom 7 haven right?
 +=

 
Sen så gick han lös med sminket och då kände man typ inte igen han längre :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar