tisdag 17 juli 2012

hälsokost

Haha, man får ju sjukt fina matvanor nu när man är sjuk må jag lova. Igår hade jag fått i mig lite yoghurt utpyttsat under dagen, 3 glas resorb, jordgubbskräm och mjölk, och så mexicanasoppa som jag mördade några min med mixerstaven och sen silade genom ett durkslag. Ville verkligen inte riskera att en majsbit skulle cutta mina halsmandlar.

idag har jag ätit piller till frukost, piller till lunch, piller OCH en piggelin till tidig middag och en till piggelin till "mellis".  Har fortfarande inte fått i mig resorben som jag vet att jag måste dricka ifall jag inte vill ha huvudvärk. Jag tror jag ska gå och väga mig så att jag får se om jag går ner nånting av "halsflussdieten". Troligtvis kommer det ju mest vara vätska men just for the lolz ;)

För övrigt så fick jag ju mina turkosa antibiotikakapslar idag :D Hipp Hipp HURRAAAA! Nu kanske jag blir frisk igen. För sate vad det bränner iväg en massa pengar när man är sjuk, sen jag blev dålig har jag spenderat ca 600 kr på medicin och sjukhusbesök och det är 3dagar sen ! På 3 dagar!! D: Vill inte äns nästan gå in och kolla vad som finns kvar på mitt konto. Suck suck.. nä nu ska jag gå och ta mig något i magen, det lutar mot resorb, kräm och mjölk och möjligtvis en piggelin ;) JAG ÄR HÄLSAN SJÄLV !

1 kommentar:

  1. Hur många tusen tror du att min sjukdomshistoria kostar. Törs inte tänka på det. Jag skulle nog kunna resa runt hela jorden för de pengarna,

    SvaraRadera