söndag 15 juli 2012

nej nej nej nej och åter NEJ !

FML ! Jag har nog mest troligt åkt på halsfluss igen, sen sista svängen i feb så är jag seriöst skiträdd nu. Då kunde jag ju inte äta/sova/dricka på 2½ dygn plus megahög feber och inte fick man någon hjälp från vårdcentralen för enligt dom så var jag ju bara förkyld och skulle dricka mycket vatten,.. för vatten botar ju halsfluss eller??!? Nej jag skjuter mig hellre i foten än går igenom samma skit igen.
Och då är jag helt seriös.

Lite trevligare news då: Jag har byggt klart pärlplattan på Lu! 10 800 pärlor blev det och det tog sin tid, men det var det värt :) Men men, helt klar är man ju inte än eftersom den måste strykas också. Och det är nästan så att jag blir religiös för att kunna be till gud att ingenting skiter sig :P 
SnyggveLU! piltre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar