tisdag 9 juni 2015

Opererad

Chocken var total när Nicklas räcker över telefonen och det är en sköterska från Lycksele i andra änden, " hej Nina vi har fått ett återbud vill du komma upp och opereras imorgon på morgonen". Shit pommes ! Jag var så nervös och chockskadad att jag knappt kunde packa min väska men nu ligger jag här. Opererad sen måndag morgon och allt verkar gått fint. Smärtan har börjar kännas bättre och jag r mycket piggare. Det enda som känns trögt är att jag ska upp och promenera i korridoren lite nu och då, och då kommer smärtan från gasen och vandrar upp mot axeln. Hoppas den ger sig snart. Nu ska jag väll fortsätta smutta på mitt vatten, har några glas kvar att dricka av min liter.
Invägningsvikten var 100,1. Undrar vad den ligger på nu när jag inte har ätit sen i söndags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar