lördag 16 maj 2015

Back on track?

Jadu vad ska man säga mycket som har hänt sen sist jag skrev. Sista juli fick jag ett diskbråck eller två på jobbet och har varit sjukskriven sen dess och hunnit med en operation på ena diskbråcket. Efter det så har jag gått ner 10 kilo och kontaktat Lycksele sjukhus för att ställa sig i kö för en gastric bypass. Blir inskrivningsmöte den 26 maj. Alltså tisdag om två veckor. Minus 10 kilo. Jag kan inte fatta att jag klarade det. I slutet av februari hade jag 12 veckor på mig men jag fixade det på 11. Alltså drygt ett kilo i veckan. För mig är det helt otroligt, och jag har dessutom inte haft den här vikten sen gymnasiet. Vilket tyvärr är ett tag sen. Men nu blir det andra bullar, eller rättare sagt inga bullar alls eftersom jag nu måste hålla vikten tills jag får göra min operation och börja resan på riktigt mot ett lättare liv. :)
Det blir en skabbig bild på en sliten jag för att fira och sen styr jag kosan mot sängen mest troligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar