måndag 3 juni 2013

Ett steg framåt, två steg tillbaka

Jag fick ett bloggsug igen, letade upp alla mina gamla bloggar och spärrade dom för läsare och satt och funderade över om man borde ta upp det här med bloggandet igen och så inser jag att jag faktiskt redan har en,.. som jag inte har skrivit i på över ett halvår. Men men, det är ju som ganska typiskt mig att starta en miljon bloggar som sen bara får ligga och ruttna i ett hörn av cyberspejjs.
In other news, jag har världens förkylning och mår sunk men jag tror jag är på bättringsvägen.
Det tråkiga med bloggar är ju att jag vet inte riktigt vad jag kan skriva utan att hänga ut mitt innersta på tapeten så istället så blir det att jag sitter och diskuterar vädret med mig själv.
AAh ... nä jag vet inte om bloggandet är nåt för mig egentligen. Man kanske får bli medlem på familjeliv istället, lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar